Unga mammor?

Ja nu när jag ändå är inne på samtalsämnet abort.

De har även vart många diskutioner på olika forum om unga mammor.
vilka som skaffar barn,som vid ålder.
många bloggar som kommit ut,med dumma unga mammor.

vilka som sköter sig och inte,
jag anser att många unga mammor kan faktiskt sköta sig!

jag känner en tjej som fick  barn när hon va 13 år.
en söt liten tös! som är 5 år idag!

jag känner hon genom hennes blogg.
 VÄRT ATT LÄSA!--->  www.mammajessica.webblogg.se
och vi bruka prata i telefon ibland,å mycke på msn.

Många tycker de är för tidigt redan vid 13 år.
kom ihåg när jag sj fick höra de första gången,shit är de en 13 årig tjej som ska få barn.
tyckte sj att de är tidigt.

och jag e glad som lärde känna denna tjej via internet!
hon är en stolt mamma till en underbart söt dottert!
jag är stolt själv som är mamma och  stolt vän med jessica!
för hon har gjort ett grymt jobb!

besök hennes blogg!


men nu är frågan om de.

när tycker du man ska skaffa barn?

och vet ni om några unga mammors bloggar,eller är en ung mamma lämna en kommentar!
ja självklart nu andra oxå!

Kommentarer
Postat av: JONNA

jag tycker egetligen det är på tokför ungt att skaffa barn innan man gått ut skolan, för nångång måste man ju börja försörja barnet, och i dagens samhälle är det skit svårt att få jobb om man inte har utbildning. jag tk att man skall tänka lite framtid innan man skaffar barn.

men alla gör ju som dem vill :)

jag har 2 polare som hoppade av gymnasiet och skaffade ´barn!

2009-04-05 @ 11:18:48
URL: http://joonnaak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0